دوره 19 (1403)
دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز

زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ اسماعیل قادری؛ افرا شعاران

دوره 17، شماره 59 ، مهر 1401، ، صفحه 9-38

https://doi.org/10.22054/tms.2022.68761.2734

چکیده
  با ظهوراقتصاد اشتراکی، اقامتگاه‌های نظیر به نظیر رونق چشمگیری یافته‌اند. یکی از راه‌ها برای موفق‌تر عمل نمودن این اقامتگاه‌ها، بهره‌برداری از پتانسیل هم‌آفرینی گردشگران است. همچنین در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به تجربه مصرف در صنعت میهمان‌نوازی می‌شود. بنابراین هدف این پژوهش ارائه مدلی جدید برای تجربه هم‌آفرینی گردشگران ...  بیشتر